Monday, August 17, 2009

Bengkel Pembinaan Modul latih tubi skor A

Hari ni awal2 lagi banyak sms dan call yang bertalu-talu datang dari rodong2 di JPN yang menanyakan aku kemana pergi tak ada di pejabat. Sebenarnya aku kena menghadiri bengkel pembinaan modul latih tubi skor A spm dan stpm di cititel express Kuala Lumpur ni. Emm sebagaimana biasa aku redah je mencari cititel ni. Lokasinya di sekitar Chowkit road. petandanya ada supermarket Batu road tu! hah dekat situ lah. Semasa aku baru memasuki bandaraya KL tadi hujan lebat jugak. Hai suspen juga dengan banjir kilat ni.. tambahan pulak hari ini aku hanya memandu anak sang kancil saja. Semasa aku tiba dilobi hotel tu aku tertinjau-tinjau gak kut ada rodong untuk dijadikan teman sebilik. Tak nampak kelibat yang biasa sangat. Akhirnya ternampak jugak che Mohd Fauzi Haron dari Bera. Maka dialah teman sebilik aku..
Nampaknya bengkel ni bermula hari ini (17/08/09) dan berakhir 19/08/09. Beberapa hari selepas tu puase la pulak... mm nampaknya syaaban beransur menghilang dan ramadhan akan tiba. Akhirnya ini saja coretan aku pada malam ini. Malam yang masih muda ini..catatan dari cititel express KL...

No comments:

Post a Comment